Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Profilaktyka podczas zakupów

Data publikacji 27.07.2008

"Nie wysyłaj rozsądku na wakacje!" to hasło wakacyjnej akcji prewencyjnej policjantów z radomskiej sekcji prewencji. Od miesiąca specjalnie przygotowane spoty wyświetlane są na 28 metrowym elektronicznym ekranie przy dużym centrum handlowym w Radomiu. W kampanię mającą na celu podniesienie bezpieczeństwa radomian włączono kolejny element. Spoty wyświetlane są na monitorach w jednym z radomskich marketów.

Akcję radomskiej policji tym razem wsparła bezpłatnie jedna z radomskich agencji reklamowych, która dysponuje monitorami reklamowymi w jednym z marketów. Są to cztery 52-calowe monitory umieszczone przy kasach, na których codziennie wyświetlane reklamy, ogląda kilka tysięcy klientów marketu.

Na monitorach do końca wakacji będą emitowane kilkunastosekundowe spoty z poradami prewencyjnymi. Znajdą się w nich m.in. porady dotyczące zabezpieczenia mieszkania, spędzania wolnego czasu oraz niebezpieczeństw jakie czekają na młodych ludzi w wakacje. Wszystkim spotom przyświeca hasło "Nie wysyłaj rozsądku na wakacje!", którym Policja chce zwrócić uwagę, aby w czasie letniego wypoczynku nie zapominać o podstawowych zasadach bezpieczeństwa.

To kolejne nietypowe przedsięwzięcie radomskiej policji. Wiele z nich odbywa się dzięki przychylności różnych firm. Bilbord przy ul. Osiedlowej dzięki życzliwości firmy będącej jego właścicielem, został udostępniony za darmo. Dotychczas ważne informacje prewencyjne przekazywano poprzez radio, telewizję i prasę. Teraz postanowiono wykorzystać też nowe formy przekazu, jak elektroniczne bilbordy i monitory sklepowe. Dzięki tej akcji mamy nadzieję dotrzeć z naszymi poradami do jeszcze większej liczby mieszkańców.
Powrót na górę strony