Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Kryształy PR-u: nagroda dla KGP za najlepszy film promocyjny

Data publikacji 27.05.2013

Innowacyjne koncepcje, nieszablonowe pomysły, kreatywność i błyskotliwy sposób na dotarcie do mieszkańców – to główne cechy, które wzięło pod uwagę jury II edycji konkursu Kryształy PR-u. Podczas uroczystej gali nagrodzone zostały najlepsze projekty realizowane przez jednostki samorządu terytorialnego i administracji państwowej z całego kraju. W kategorii „Najlepszy film promocyjny” nagrodę otrzymała Komenda Główna Policji za film "Laurka", zapraszający na Centralne Obchody Święta Policji w 2012 r.

Kryształy PR-u to konkurs organizowany w ramach znanej w kraju Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej, której jubileuszowa, X edycja, odbyła się w Katowicach i Sosnowcu. Zgłaszane projekty oceniane są w pięciu kategoriach: najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych, najlepszy film promocyjny, najlepsza promocja projektów unijnych, najlepsza kreatywna kampania promocyjna oraz najlepsza gazeta miejska/biuletyn. 

Skąd pomysł na taki konkurs? To naturalne następstwo działań i kampanii prowadzonych przez polskie samorządy i jednostki administracji państwowej. Władze miast i spółek miejskich często wykazują się ponadprzeciętną pomysłowością i inwencją w kreowaniu działań i promocji projektów, które na pierwszy rzut oka nie wydają się zbyt atrakcyjne.

- Mam przyjemność przewodniczyć jury Kryształów PR-u po raz drugi i ponownie pozytywnie zaskakuje mnie wysoki poziom zgłaszanych projektów - zaznacza prof. UE dr hab. Sławomir Smyczek – Cieszy fakt, że jednostki jednostki samorządu terytorialnego i administracji państwowej starają się realizować działania promocyjne w sposób kreatywny, nastawiając się nie tylko na zainteresowanie, ale i zaangażowanie mieszkańców w sprawy ważne dla lokalnych społeczności. Nadesłane projekty dalekie są od sztampowych i stereotypowych urzędowych rozwiązań, z powodzeniem konkurują z koncepcjami opartymi na wielkich komercyjnych budżetach. Konferencja PR w samorządzie promuje takie właśnie rozwiązania i one znalazły uznanie w oczach całego jury – podkreśla prof. Smyczek.

W tym roku Grand Prix nagrodzone zostały projekty:

- w kategorii "Najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych": Gmina Miejska – Urząd Miasta Krakowa,
- w kategorii "Najlepszy film promocyjny": Komenda Główna Policji,
- w kategorii "Promocja projektów unijnych": Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego,
- w kategorii "Najlepsza kreatywna kampania promocyjna": Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Jaworznie,
- najlepsza gazeta miejska/biuletyn: ex aequo Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego i Urząd Miasta Katowice.

Gratulujemy zwycięzcom i nominowanym!

(źródło: www.prwsamorzadzie.pl / mg)

Pobierz plik (format mp4 - rozmiar 11.42 MB)

Powrót na górę strony