Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Nowe ustalenia w sprawie nieuczciwego bankowca, który oszukał niepełnosprawnego klienta banku

Data publikacji 09.01.2020

Lubińscy policjanci w celu ustalenia tożsamości osób mogących mieć związek ze sprawą nieuczciwego bankowca, który doprowadził do niekorzystnego rozporządzenia mieniem m.in. niepełnosprawnego klienta banku, jak i samą placówkę finansową, udostępnili wizerunki trzech kobiet i mężczyzny. Dzięki informacjom, które wpłynęły do Policji tożsamość wszystkich kobiet została ustalona.

Jedna z kobiet, której wizerunek został upubliczniony, zgłosiła się już do jednostki, gdzie została przesłuchana. Jej zeznania wniosły nowe, nieznane dotąd okoliczności do sprawy. W toku czynności ustalono, że sprawca dysponując wizerunkiem kobiety, bez jej wiedzy, podrobił dokument tożsamości umieszczając na nim jej zdjęcie, po czym usiłował wyłudzić kolejne pożyczki. Tym samym, jak ustalili śledczy, kobieta, która była poszukiwana przez lubińską jednostkę, okazała się pokrzywdzoną w tej sprawie.

Policjanci w dalszym ciągu szczegółowo wyjaśniają okoliczności tego zdarzenia, w tym udział pozostałych kobiet, które mogły również stać się ofiarą przestępstwa.

Funkcjonariusze apelują o ogromną czujność przy dodawaniu do sieci zdjęć, które jak pokazuje powyższy przykład, mogą być wykorzystane przez nieuczciwe osoby do przestępczego procederu.

Lubińscy policjanci nadal poszukują mężczyzny, którego wizerunek załączony jest poniżej.

(KWP we Wrocławiu / mw)

  • Wizerunek mężczyzny mogącego mieć związek ze sprawą doprowadzenia do niekorzystnego rozporządzenia mieniem niepełnosprawnego klienta banku, jak i samą placówkę finansową
  • Wizerunek mężczyzny mogącego mieć związek ze sprawą doprowadzenia do niekorzystnego rozporządzenia mieniem niepełnosprawnego klienta banku, jak i samą placówkę finansową
  • Wizerunek mężczyzny mogącego mieć związek ze sprawą doprowadzenia do niekorzystnego rozporządzenia mieniem niepełnosprawnego klienta banku, jak i samą placówkę finansową
Powrót na górę strony