Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

„Smart Stop” na koszykarskim parkiecie

Data publikacji 27.09.2018

Mazowiecka drogówka kontynuuje kampanię społeczną „Smart Stop”, której celem jest zwrócenie uwagi uczestnikom ruchu drogowego, jak nierozważne korzystanie z telefonów komórkowych może być niebezpieczne i tragiczne w skutkach. W działania mazowieckich policjantów włączyli się koszykarze Rosy Radom. Na meczach koszykówki pojawią się informacje o kampanii oraz powstaje film promujący akcję.

Jak podkreślają organizatorzy kampanii, wyobraźnia przydaje się nie tylko za kierownicą, ale też na pasach. Policjanci i koszykarze promują zasadę: „nie odcinaj się od rzeczywistości”. Adresatami kampanii są przede wszystkim niechronieni uczestnicy ruchu drogowego, w tym dzieci i młodzież, ale także ich rodzice i dziadkowie. Jest to już kolejne element działań.

W działania mazowieckiej drogówki włączyli się także koszykarze Rosy Radom. W czasie wczorajszego meczu radomskiej drużyny z Kataja Basket, który był rozgrywany w ramach FIBA Europe Cup, policjanci Wydziału Ruchu Drogowego KWP zs. w Radomiu promowali bezpieczeństwo na drogach. Na specjalnie ustawionym telebimie wyświetlany był zarówno spot „Smart Stop”, jak i klip promujący zasady udzielania pierwszej pomocy, który dwa lata temu powstał także przy współpracy z koszykarzami.

Promowanie bezpieczeństwa na meczach, to nie wszystko. Policjanci z „drogówki” wspólnie z koszykarzami przygotowują także kolejny spot. Za kamerą, jak poprzednio, stanął Mariusz Tkaczyk, a po drugiej stronie, m.in. Robert Witka, czyli trener radomskich „smoków” oraz koszykarze i mundurowi z KWP. Pierwsze sceny do spotu zostały zrealizowane w tym tygodniu w kilku miejscach w Radomiu. W kolejnych dniach będą dogrywane następne sceny i odbędzie się końcowy montaż spotu, który będzie można zobaczyć na meczach koszykówki oraz w czasie spotkań policjantów i sportowców z młodzieżą z mazowieckich szkół.

 

Zespół Prasowy KWP

Powrót na górę strony