Powstał nowy punkt kontaktowy
Policjanci, którzy chcą odpłatnie uzupełnić elementy nowego umundurowania, już dziś mogą zgłaszać takie zapotrzebowanie do Biura Logistyki Policji KGP. W tym celu uruchomiono specjalny punkt kontaktowy, gdzie telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej można zamówić brakujące części munduru.
W związku z trwającą wymianą umundurowania co jakiś czas pojawiają się pytania o możliwość zakupu dodatkowych elementów mundurów nowego wzoru. Jak wynika z informacji przekazanych przez jednostki terenowe do Biura Logistyki KGP, funkcjonariusze najchętniej uzupełniliby swoje mundury o nowe koszule, spodnie letnie, swetry i czapki służbowe. Pojawiały się też zapytania o możliwość nabycia dodatkowych kurtek letnich i trzewików służbowych.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom policjantów w Biurze Logistyki KGP utworzono punkt kontaktowy, gdzie funkcjonariusze mogą zgłaszać potrzeby związane z nabyciem elementów umundurowania nowego wzoru.
Punkt czynny będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.15 do 16.15. Kontakt możliwy będzie pod numerem telefonu (0 22) 60-135-88/ 72-135-88. Zamówienia można składać również za pośrednictwem poczty elektronicznej – adres: kwatermistrzblp@policja.gov.pl. Składając zamówienie należy uwzględnić następujące dane:
• Imię i nazwisko zamawiającego
• Jednostka organizacyjna Policji
• Zamawiany element umundurowania
• Rozmiar
• Telefon kontaktowy zamawiającego
Indywidualne zapotrzebowania będą bilansowane z uwzględnieniem asortymentu i rozmiaru przedmiotów. Następnie Biuro Logistyki Policji będzie dokonywało zakupów zamówionych elementów. Realizacja dostawy będzie się odbywać do magazynu właściwej komendy wojewódzkiej Policji. Odbiór przedmiotu przez zamawiającego będzie możliwy po dokonaniu wpłaty równowartości zamówionego przedmiotu do kasy jednostki. W zależności od zainteresowania i ilości zgłoszeń zamówienia mają być realizowane w terminie od 1 do 3 miesięcy.
gg / mg