Komenda Powiatowa Policji w Strzelinie już po remoncie
Poprawa warunków w jakich przyjmowani są obywatele, likwidacja barier architektonicznych w celu umożliwienia dostępu do budynku osobom niepełnosprawnym, a także lepsze warunki pracy policjantów, to tylko niektóre z celów osiągniętych dzięki przeprowadzonym pracom remontowym w Komendzie Powiatowej Policji w Strzelinie. Jest to tylko jeden z przykładów realizacji zadań remontowych, jakie podejmuje Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu.
Remont siedziby komendy przy ul. Wolności 15 w Strzelinie rozpoczął się w 2011 roku. W trakcie dwóch etapów zrealizowano prace remontowe z uwzględnieniem, między innymi: likwidacji barier architektonicznych w celu umożliwienia dostępu do budynku osobom niepełnosprawnym, poprawy warunków, w jakich przyjmowani są obywatele, jak też warunków pracy policjantów. Remont przeprowadzono przy uwzględnieniu modelowych rozwiązań w obiektach Policji. Tak więc wykonano m.in. podjazd dla osób niepełnosprawnych, wydzielona i wykonana została część ogólnodostępna wraz z recepcją i toaletą przystosowaną dla osób niepełnosprawnych, w strefie zamkniętej stworzono nowe pomieszczenie dla dyżurnych wraz z pokojem socjalnym, szatnię dla policjantów oraz punkt przyjęć mieszkańców. Kompleksowo wyremontowane zostały także pomieszczenia dla osób zatrzymanych. Na wszystkich kondygnacjach komendy przeprowadzono także prace remontowe biur i ciągów komunikacyjnych.
Całość prac remontowych została zrealizowana ze środków budżetowych Policji, a koszt tej inwestycji to blisko 1,5 mln złotych.
Komenda w Strzelinie nie jest jedyną jednostką objętą pracami remontowymi. Wśród obiektów, w których realizowane są te zadania, znajdują się dwa wrocławskie komisariaty - przy ul. Traugutta oraz przy ul. Kiełczowskiej.
(KWP we Wrocławiu / mw)
Film w formacie nieobsługiwanym przez odtwarzacz. Pobierz plik (format flv - rozmiar 10.3 MB)