Wyróżnienie dla policyjnej „Laurki” na festiwalu kreatywnej reklamy
Film pt.„Laurka”, wykonany dla Komendy Głównej Policji przez agencję BBDO Warszawa, uhonorowany został brązową nagrodą w kategorii reklamy społecznej i non-profit na tegorocznym festiwalu Klubu Twórców Reklamy. Film zapraszał na Centralne Obchody Święta Policji w 2012. Spot podobał się nie tylko jurorom festiwalu, ale także internautom. Można było go też oglądać w niektórych kanałach tv.
Festiwal Klubu Twórców Reklamy to ważna impreza reklamowa i prestiżowy polski konkurs reklamowy. Kilka składów jurorskich, złożonych z najbardziej utytułowanych polskich twórców reklamowych: dyrektorów kreatywnych, art.-directorów, copywriterów, ale także reżyserów, fotografów, operatorów, ilustratorów, designerów i przedstawicieli innych profesji związanych z reklamą ocenia co roku kilkaset zgłoszonych prac w kilku kategoriach. Nagradzane są więc pomysły i wykonanie reklam m.in. w kategoriach: film reklamowy, prasa, radio, outdoor, reklama internetowa, fotografia reklamowa, ilustracja, design, są też przyznawane nagrody dla klienta roku, domu produkcyjnego i postprodukcyjnego, fotografa roku i agencji roku, a także grand prix.
W imieniu Komendanta Głównego Policji wyróżnienie odebrała mł. insp. Anna Kuźnia z Gabinetu KGP - współautor filmu reklamowego.
(KGP / tk)
Film Wyróżnienie dla policyjnej „Laurki” na festiwalu kreatywnej reklamy
Pobierz plik Wyróżnienie dla policyjnej „Laurki” na festiwalu kreatywnej reklamy (format mp4 - rozmiar 11.42 MB)
Film Wyróżnienie dla policyjnej „Laurki” na festiwalu kreatywnej reklamy
Opis filmu: laurka
Pobierz plik Wyróżnienie dla policyjnej „Laurki” na festiwalu kreatywnej reklamy (format mp4 - rozmiar 13.81 MB)
Film Wyróżnienie dla policyjnej „Laurki” na festiwalu kreatywnej reklamy
Opis filmu: laurka
Pobierz plik Wyróżnienie dla policyjnej „Laurki” na festiwalu kreatywnej reklamy (format mp4 - rozmiar 14.5 MB)