Nowa odsłona kampanii „Nie daj się nabrać. Sprawdź, zanim podpiszesz”
W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy na skorzystanie z „chwilówki” zdecydowało się około 10 proc. Polaków i aż jedna czwarta z nich przyznała, że nie wie, co należy zrobić przed podpisaniem umowy finansowej, wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Narodowego Banku Polskiego we wrześniu 2015 r. Aby zwiększyć świadomość społeczną związaną z zawieraniem umów finansowych, już w poniedziałek 23 listopada startuje kolejna odsłona kampanii „Nie daj się nabrać. Sprawdź, zanim podpiszesz!”.
Strona kampanii „Nie daj się nabrać. Sprawdź, zanim podpiszesz” ►
Film Spot do kampanii „Nie daj się nabrać. Sprawdź, zanim podpiszesz”
Pobierz plik Spot do kampanii „Nie daj się nabrać. Sprawdź, zanim podpiszesz” (format mp4 - rozmiar 4.81 MB)