Testy interfejsu wymiany informacji pomiędzy Systemami Wspomagania Dowodzenia służb a Systemem Informatycznym Powiadamiania Ratunkowego
Od 10 grudnia 2014 roku na bazie Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Krakowie i KPP w Wieliczce, prowadzony jest pilotaż oraz realizowane są testy interfejsu wymiany informacji pomiędzy Systemami Wspomagania Dowodzenia służb (Policji, Państwowej Straży Pożarnej) a Systemem Informatycznym Powiadamiania Ratunkowego. Analiza błędów zdiagnozowanych w trakcie pilotażu pozwoliła na usunięcie większości problemów jakie utrudniały poprawną współprace systemów.
Po spotkaniu roboczym podmiotów uczestniczących w przedsięwzięciu, które odbyło się w Ministerstwie Administracji i Cyfryzacji, podjęto decyzje o rozszerzeniu od dnia 18.05.2015 r. zakresu pilotażu o dodatkowe 3 powiaty (myślenicki, bocheński, brzeski).
Planowane na dzień 01.06.2015 r. podsumowanie dotychczasowych działań, powinno pozwolić na ocenę gotowości systemów do następnego etapu, jakim będzie rozszerzenie zakresu pilotażu o duże miasto, w którym notuje sie większą ilość zdarzeń (np. Kraków).